نی نی مامان و بابا نی نی مامان و بابا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

همه هستی من

ای قشنگتـــرین بهانه ی زندگیم تولدت مبارک

1393/5/12 12:41
463 بازدید
اشتراک گذاری

ای که ترنم محبت رو در قلبت احساس کردم تولدت مبارک

همسر عزیز و مهربانم تولدت رو از صمیم قلبم تبریک می گویم

ان شاالله همیشه تنی سالم داشته باشی

و دلی پر از شاد و همیشه لبخند بر لبان زیبایت نمایان باشد

از طرف نی نی کوچولو و ناز....

بابای مهربونم تولدت مبارک

دوســـــــــــــــــــــــــتـــــــــــــــــت دارررررررررررررررررررررررررررررررم

 

پسندها (5)

نظرات (9)

مهسا خانوم
12 مرداد 93 18:15
تولدشون مبااااااارررررررررررک لواشک خوبه؟ خودت خوبی مامی باذوق؟
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شکر خدا خوبیم شما خوبین مهربون من
مهسا خانوم
13 مرداد 93 13:35
مباررررررررررررررک نظر قبلی ام کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فریده مامان آیهان
14 مرداد 93 21:43
تولد بابای نی نی مبارک باشه.ایشالله سال دیگه نی نی کنارتون نشسته باشه البته دیگه فکر نکنم کیکتون سالم بمونه
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
دست گلت بابت تبریک درد نکنه ممنونم گل من
مهسا خانوم
15 مرداد 93 17:04
سلام.اپم خیلی مهمه.اگه میتونین بیاین اخه این اپم بی شما صفا ندارهههههههههههههه به مولا
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
سلام عزیزم شما لطف دارین در اسرع وقت حتما به وب شما سری میزنم
مهسا خانوم
17 مرداد 93 17:15
اپ نمیکنی؟
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
عزیزم کامپیوترمون یه کوچولو مشکل پیدا کرده درست شد حتما اپ میکنم
مهسا خانوم
24 مرداد 93 16:32
خیلی دلم برات تنگ شده مامان باذوق.دقت کردی خیلی وقته با هم حرف نزدیم و جویای احوال هم نشدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی دلم تنگ شده برات . دوووووووووووووست دارم بوس برای شما
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
من و لواشک کوچولو دلمون برای شما هم خیلی تنگیده خوبی عزیزکم تعطیلات تابستانه خوش میگذره خیلی دوست دارم زود به زود بیام بهت سری بزنم اما این کمر درد مگه میزاره ان شالله بهترشدم جبران میکنم مهسااااااااااااااا جونی
مامان جون
25 مرداد 93 11:42
سلام عزیزم تولد همسری مبارک بارک باشه ایشالله سالهای سال کنار هم خوب خوش زندگی کنید
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
سلام گل من ممنونم بهتررررررررررینم
مامان محمد صدرا
2 شهریور 93 11:22
سلام به مامانی باذوق انشاالله نی نی خوشکلت صحیح و سالم بیاد تو بغلت من زندایی امیررضا جون هستم، وبلاگ زیبایی داری میتونم رمز مطالب رمز دارت رو داشته باشم؟؟؟؟ به ما هم سر بزنید، خوشحال میشم ، اخه بچه هامون تقریبا هم سنن
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
سلام به مامانی مهربون ممنونم عزیزکم ان شالله گل پسری نازتون صحیح سالم بیاد توی بغل مهربونت و از داشتنش کلی خوشحال شی حتما عزیزم خصوصی برات میزارم اره چه جالب تقریبا نینی من با گل پسری شما هم سنن... ای ناااااااااااااااااااازی