نی نی مامان و بابا نی نی مامان و بابا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

همه هستی من

میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و امام جعفرصادق(ع) مبارک باد

1392/10/28 16:06
209 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

       امشب همه ی نیلوفران مشتاق روی دلبرند

                 جمع شقایق ها همه مست می پیغمبرند

                            امشب تمام قدسیان مهمان بزم سرمدند

                                     جمع ملائک تا سحر مشغول ذکر احمدند

              میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع)مبارک باد

میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاد نـــــــــــــــــــــــــــــــــــور مـــــــــــــــــبارک بــــــــــــــــــــــــــاد

بـــــــــــــــــــــــــر شـــــــــــــــــــــما عزیزانـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمقلبقلبقلب

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

fariba
4 بهمن 92 11:12
سلام خانومی.انشاالله بزودی دامنت سبز شه و زندگیت سراسر شادی.منم مثه شما منتظر لطف بیکران الهی هستم.خوشحال میشم بهم سر بزنی
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از دعای زیبایت ان شالله به زودی این لطف بیکران قسمت شما دوست خوبم بشه با کمال میل مهربان من
fariba
5 بهمن 92 11:59
سلام مجدد دوس ت جونمخوبی خانومی با افتخار زیاد لینک شدی عزیزم.انشاالله بزودی خبرای خوشو بهمون بدی و ایشاالله همین اندازه نی نی بیاریفکر کن میشی خانوم گرفتار.انشاالله هر وقت اومد با خوشی و سلامتی باشه
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
سلام مهربوووووووووون من ممنونم از لطف بیکرانت فریبای عزیز ا وااااااااااااااااااااااه نگو تو رو خدا ممنوووووووووووووووونم دوست دوست داشتنی من