نی نی مامان و بابا نی نی مامان و بابا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

همه هستی من

میلاد سر سبد هستی مهدی موعود بر همگان مبارک

1393/3/22 11:33
335 بازدید
اشتراک گذاری

ولادت گل سرسبد هستی آخرين ذخيره الهي یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقية الله الاعظم حجته ابن الحسن العسکری مهدی موعود
(عجل الله تعالي فرجه الشريف) را به تمامی محبان منتظران آن حضرت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض میکنم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

مژده اي دل که شب نيمه شعبان آمد

 بر تن مرده و بي جان جهان جان آمد

بانگ تکبير نگردرهمه عالم بر پاست

همه  گويند  مگر  جلوه  يزدان   آمد

اززمين نوربه بالا رود امشب زيرا

نور خورشيد امامت همه  تابان  آمد

قائم آل محمد (عج)گل گلزار رسول  

حجه بن الحسن (عج)آن مظهر ايمان آمد

پسندها (8)

نظرات (8)

مهسا خانوم
22 خرداد 93 12:58
مباااااااااااااااااااااااااااااااارک مامان باذوق خدا شکر که خوبین راستی من یک تغییر کوچولو توی پست خلاص دادم خوشحال میشم بیای بخونی
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما به زودی میام
مهسا خانوم
23 خرداد 93 21:48
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| برات اسب گذاشتم که زود بیای فقط اسب سواری که بلدی ؟؟ آپم خوشحال میشم که بیای
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
حتـــما عـــزِیــــزم
مهسا خانوم
24 خرداد 93 10:35
سلام.خوبین؟ نیستین؟ اهاراستی مامان باذوق جون این ادرس وب دوم منه.مذهبیه شما رو لینک کردم.اگه مایلید من رو لینکم کنین لطفا*وبلاگ طنز هم هستش.الان 2 تا وب دارم.هر دو فعاله
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
باشه گل من حتما لینکت می کنم
مهسا خانوم
26 خرداد 93 0:46
سلامی به کشش ترسیدنم از کارنامه خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دلم براتون یک ذره شده .عاشقتونم
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما خوبین؟؟ کلی دوستت دارم مهربون من
مونا
26 خرداد 93 13:11
سلام عزيزم عيد گذشته مبارک
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
ممنونم عزیز دلم عید شما هم مبارک
مامان هلنا
4 مرداد 93 8:41
سلام عزیزم. رمز عبورتو برام بفرست.
مــــامــــانی بـــــاذوق
پاسخ
به روی چشم عزیزکم
مامان هلنا
5 مرداد 93 10:11
رمز ندارم
مامان علیرضا
12 مرداد 93 12:44
رمز میدهی آیا،خانومی؟؟