نی نی مامان و بابا نی نی مامان و بابا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

همه هستی من

حرفهای دلم به ملوسکم

1392/6/31 0:29
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خرگوشی مامان حالت چطوره خوبی؟خووووش می گذره بدون مامانی؟مامانی اصلا حالش خوب نیست دلم گرفته؟از ادما از همه چی ؟مامانی دلش برات یه ذره شده یه ذره چه عرض کنم کللللللللی دلم برات تنگیده پس کی می خوای بیای توی دلم تا احساس مادرانه را با وجود ناززززنینت حس کنم ..دلم یه مسافرت می خواد دور از همه و همه کس..دلبرکم این دلم دیگه گنجایش این همه حرفها رو نداره تا کی سکوت؟تا کی یه گوش در یه گوش دروازه؟تا کی خنده های زورکی؟تا کی؟؟خسته شدم از این همه دو پهلو حرف زدنا یکی نیست بهشون بگه به شما چه؟خلاصه بارانکم دلم امشب خیلی گرفته است اومدم توی وب بنویسم از تنگ بودن و خسته بودنم تا شاید یه کمی این دل رنجور من خالی شه ..الهی مامان فدای نی نی نیومده اش بشه ..خدایا کمکم کن خسته ام از این زمونه ..خدای من خدای لحظه هایم با دل خسته ام صدایت میکنم بشنو صدایم شکنجه گاست این دنیا برایم ..ای خدای مهربونم بابت این همه لطف و کرمت ممنونم وشکر گزارتم یه نگاهی به دل خسته ای منم بنداز ..میوه قلب مامان خیلی دوووووست دارم کنج یه اتاقی تنهایی بشینم و برای دل خسته ام بگریم اما نمیشه اخه بابای مهربونت میدونم ناراحت میشه خیلی دلم هوای حرم امام رضا (ع) رو کرده... دوست دارم ضریحش و محکم بگیرمو  برای دلم بگریم برام دعا کن زیارت حرمش نصیب من وبابای بشه ..شب خووووووش ناز گل مامان و بابا 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ندا
31 شهریور 92 0:43
www.nilanailart.blogfa.com آموزش و کاشت تخصصی ناخن نیلا کیفیت عالی و قیمت مناسب تهران-امیر آباد
S♥gAnD
31 شهریور 92 8:55
ایشالله وقتی اون کوچولوی خوشملئ تو بغلت بگیر ییا حتی اصلا لگدشو تو شکمت احساس کنی دیگه هر جی غم دنیاست که فراموش میشه...
به زندگیت امید وار باش و سعی کن خوشحال باشی میدونستی تجربه ثابت کردی مامان های ناراحت نی نیشون دیر تر میاد؟؟؟؟


سلام عزیزم ممنونم ..باشه گلم ..دوستت دارم بوووووووس
مامانی نی نی نیومده
31 شهریور 92 11:13
عزیزم چرا خودتو ناراحت میکنی
نبینم گرفته باشی گلم
ایشاالله یه نی نی ناز توپولی میاد تو دلت...
امروز خواهر شوهرم زایمان کرده و یه گل پسر به دنیا اورده...
اونقده خوشحالم...
مرخصی ساعتی گرفتیم و میخوایم بعد اداره یه راست بریم پیششون...
امشب هم تولد برادرزاده امه..
یه کیکی هم درستیدم در کمترین زمان ممکن و با خستگی بسیار بسیار زیاد...
یه پستی میزارم و عکساشو میزارم...
این گلهای خوشگل هم واسه شما
راستی خصوصی رو گرفتی؟


سلام عزیزم الهی قربون اون دل مهربونت برم ممنونم گلم به سلامتی..گل پسره من عاااااااااشق پسملی های بامزه ام..اسمش چیه؟؟ببخشید که فضولی میکنم..ماییم دیگه...منتظرما زودی عکس شو بزاریا..قربونت عزیزم..اره گرفتم..
مامانی نی نی نیومده
31 شهریور 92 11:14
انشاالله زود زود زیارت حرم هم نصیبت میشه...
رفتی واسه منم دعا کن که خیلی هوایی حرمم


ممنونم ان شالله قسمت جفتمون بشه..
مامان اهورا
2 مهر 92 9:33
اصلا" ناراحت نباشی ها!!!!!!!!!!!!!!!به همین زودی ها نی نی میاد تو دلت و کلی خوشحالت می کنه...


ممنونم عزیزم ..
مامان پوریا جون
4 مهر 92 0:26
سلام عزیزم

من مامان پوریا جوانمرد کوچک هستم منم مثل شما قبل از اینکه خدا صاحب فرزندم کند هر از گاهی دلم می گرفت و واسه فرزند نداشته ام می نوشتم

اما بعد از چند روزی متوجه شدم باردارم

امیدوارم شما هم به زودی متوجه بشین که یه فرشته کوچولو خدابهتون هدیه داده.

راستی افتخار میدین با هم تبادل لینک کنیم.




سلام عزیزم ممنونم از حضور گرمتان..شما با ا فتخار لینک شدید گلم


مامان بهار مهرنگار
13 مهر 92 21:58
خواهر گلم شما باید الان آرامش داشته باشی هر چیزی که موجب ناراحتید میشرو بزار کنار اصلا اونایی که انرژی منفی دارن ازشون دوری کون این دوران که سپری می کنی خیلی مهم هست وگرنه منتظر یه کوچولوی ناآرام باید باشی چون اون موقع اون جبران این استرسا رو داره فدات شم عزیزم خودت بهتر من می دونی هیچ زندگیی کامل نیست متلکو حرف همیشه هست .
برای امام رضا هم یه پیشنهاد من دوران باردایم استراحت مطلق بودم دلم خیلی می گرفت و من عاشق امام رضا هستم یه شماره تلفن هست که از 118 می تونی بگیری مستقیم به حرم وصلت می کنن خیلی خوبه صدای زایرا و صلواتاشون گاهی اوقات میاد می تونی با امامون دردودل کنی ببخش اگه پر حرفی کردم

سلام عزززیزم ممنونم از حرفهای زیبا و دلنشینت..ممنونم گلم از راهنمایی زیبایت ..اتفاقا همین کار رو کردم بهم یه ارامش خاصی داده بازم ممنونم خانم..خیلی خوشحال شدم برام نظری به این زیبایی گذاشتی نازنینم