نی نی مامان و بابا نی نی مامان و بابا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

همه هستی من

افتتاح وبلاگ

1392/6/20 18:56
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااام (نمی دونم چی باید بنویسم فراموش کردم)قهقههقهقههقهقههاها فهمیدم امروز چهارشنبه یه روز بارانی 1392/6/20این وبلاگ رو برای ملوسکم .دردانه مامان و بابا هنوز توی دل مامانیش نیومده دارم می نویسم به امید روزی که عزیزترینم بزرگ شه و خاطراتش رو بخونه..گفتم یه روز بارانی من خیلللللی خیللللی از روز بارانی خوشم میاد گاه گاهی میرم لب پنجره و بارمن رو نگاه می کنم و لذت می برم لبخندلبخندبهترین مامان عاشقتم خیلی زیاد که خدا می داند بنابر دلایل های نمی تونم شما رو به دلم دعوت کنم به امید روزی که خاطرات بارداریم رو برای فنگیلی خودم بنویسم راست شو بخوای می خواستم افتتاح وبلاگت مصادف با ولادت امام رضا(ع)هشتمین دردانه زهرا(س) باشد نشد خیلی دوست داشتم هر چه سریعتر برات بارانکم بنویسم الهی مامان فدات شه نازگلم بوووووووووووووس بی نهایت ...عشق مامان وبابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

اتنا
21 شهریور 92 12:17
مامانی انقدر ذوق زده شدی که یادت رفت چی باید بنویسینازگلتون فکر کنم خیلی شمارو دوست داشته باشنچون خیلی مامان مهربونی دارن


اره کلی حرف برای گفتن داشتم تا شروع به نوشتن کردم یادم رفت باید چی بنویسم..ممنونم مهربانم
اتنا
21 شهریور 92 23:50
مامانی الان انلاینی باهم چت کنیم؟


نه عزیزم..شرمنده
S♥gAnD
22 شهریور 92 10:35
امید وارم از تک تک لحضات زندگیت لذت ببری.


ممنونم عزیز دلم ..بووووووووس