نی نی مامان و بابا نی نی مامان و بابا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

همه هستی من

برای کودک عزیزم

1392/6/21 0:06
572 بازدید
اشتراک گذاری

ناز دانه ی مامان و بابا..                                                                         منتظرم بیایی و دستان کوچکت رو بگیرم و آرزو و دلتنگیهایم رو برایت بازگو کنم..بگویم دلم می خواهد در کنار هم بنشینیم و از اسمان ستاره ها رو بچینیم وبه هم هدیه دهیم...و من بوسه بر گونه های زیبایت بزنم و بگویم دوستت دارم عزیزترینم...منتظرم بیایی و با خودت عشق و محبت رو به عنوان یک هدیه از خدای رئوف برای قلب بی طاقتم بیاری...دلم برای لحظه ی که با کنجکاوی نگاهم می کنی و من در اغوشت می گیرم لک زده است...زمان امدنت و دیدار با تو باید لحظه فراموش نشدنی باشد..دلیست که ماه ها به انتظار نشسته است تا بیایی ملوسک مامان و بابا..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)