نی نی مامان و بابا نی نی مامان و بابا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

همه هستی من

درد و دل با امام رضا(ع)

1392/6/25 12:44
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر تو ای امام خوبی ها/ای سرچشمه ی زلال معرفت/سلام ای امام غریب/سلام ای پناهنده خستگان و دلشکسته ها...دلم برایت تنگ شده برای اون گنبد زرد و طلائیت چشم انتظار دیدن اون ضریح زیبایت هستم دلم برای شنیدن صدای نقاره هایت تنگ شده دلم برای پنجره فولادت.صحن و سرای باصفا.برای مشهدت یا امام رضا(ع)......یا اما رضا میشه من صدات کنم تو هم منو صدا کنی....یا امام رضا(ع)میشه من نگات کنم تو هم منو نگاه کنی...زائری بارانی ام :آقا به دادم می رسی؟بی پناهم.خسته ام.به دادم می رسی..هشتمین دردانه ی زهرا به دادم می رسی..من دخیل التماسم  رو به چشمانت بسته یا امام رضا (ع)..دلم خیلی هواتو کرده یا امام رضا دلم لک زده برای خوندن زیارت نامه ات در حرمت ناراحت......پی نوشت:یا امام رضا در این روز زیبا برای اونهایی دعا می کنم که هنوز نرفتن به پابوست رو بطلب ماهایی که دلمون لک زده برای زیارتت  رو بطلب..یا امام رضا در روز تولدت به ما هم هدیه ای بده نه فقط به من به همه به اونایی که مریض اند شفا بده بغل...به اونایی که دوست دارن حس مادر بودن رو بچشن یه نی نی ناز نصیبشون کنبغل اونایی که حس مادر شدن رو هم چشیده فسقلی هاشونو براشون نگه دار بغلو.................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علامه کوچولو
25 شهریور 92 18:30
با نام رضا به سینه ها گل بزنید
وز اشک به بارگاه او پل بزنید

فرمود که هر زمان گرفتار شدید
بر دامان ما دست توسل بزنید


*********************

سلام عیدتون مبارک:التماس دعا



سلام ممنونم عید شما هم مبارک..
S♥gAnD
25 شهریور 92 19:34
اشالله..
مامان آترین
26 شهریور 92 18:03
عزیـــــــــزم عیدتون مبارک
ایشالا هر چی از خدا میخوای بهتون بده


ممنونم عزیز دلم