نی نی مامان و بابا نی نی مامان و بابا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

همه هستی من

برای همسری عزیزم

1392/6/23 1:16
204 بازدید
اشتراک گذاری

آغوش تو به غیر من به روی هیشکی وا نکن منو از این دلخوشی و ارامشم جدا نکن من برای با تو بودن پر عشق و خواهشم منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه بوسیدنت برای من تولد یک نفسه چشمای مهربون تو منو به آتیش میکشه نوازش دستای تو عادته ترکم نمیشه فقط توی آغوش خودم دغدغه ها تو جا بذار این متن زیبا تقدیم به همسری مهربون (بابای فسقلی نیومده)دوووووووستت دارم ای ساحل ارامش من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی نی نی نیومده
23 شهریور 92 19:57
سلام...
به روزم...




اوووومدم عزیزم..
نیلوفر
23 شهریور 92 20:25
آخی...متن قشنگی بود
دوست داشتین به ما هم سر بزنین تا اگه دوست داشتین رمز رو در اختیارتون بذارم...
انشاالله زود زود اون دلیل رفع بشه و نی نی تون بیاد پیشتون


ممنونم عزیزم چشمانت زیبا می بیند..حتما..بازم ممنونم خانمی
مامان احسان
24 شهریور 92 16:27
سلام.متن عاشقانه ای بود.از خدای مهربان میخوام یه کوچولو به شما بده تا ثمره ای باشد از عشقتان.
خوشحال میشم به ما سر بزنید[گل


سلام ممنونم از لطف بیکرانت..
مبین فرفری
25 شهریور 92 19:01
خیلی زیبا بودرفتم تو حس بخدا