نی نی مامان و بابا نی نی مامان و بابا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

همه هستی من

بی خوابی..

1392/6/21 1:52
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام میوه عمرم ...سلام نفس مامان...سلام عمر مامان..دوست داشتنی مامان.. بی خوابی زده سرم گفتم بیام یه کوچولو توی وبم تا برایت بنویسم برای بهترینم که می دونم مامانی و بابای با داشتنت کلی ذوووووق می کنن ملوسکم  کلی دوستت دارم الهی مامان فدات بشه خیلی دوست دارم هر چه زودتر زمینی بشی اما خودت میدونی بنا بر دلایل های نمیشه بابای هم خیلی دوست داره هر چه زودتر بیایی پیشمون گفتم که نمیشه یه رازه که من و بابای و شما فسقلی میدونید..شب خووووووووش نازدانه ی مامانی و بابای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

S♥gAnD
21 شهریور 92 9:18
سلام مامانی با ذوق جون.
من با افتخار لینکتون میکنم.
و همیشه به وبتون نظر مدیم و میام میبینم.
ایشاالله روزی برسه که دستای کوشولوشو تو دستت بگیری و اروم نوازشش کنی


سلام عزیزکم..ممنونم منم شما رو با افتخار لینک کردم..ممنونم از حضورت...ممنونم از دعای زیبایت مهربانم
اتنا
21 شهریور 92 12:15
انشالله به سلامتی باردار بشید
راستی مامانی من میخواستم لینکتون کنم ولی نشدنمیدونستم ادرس وبلاگتون چیهمیشه بهم ادرس وبلاگتونو بگین


ممنونم عزیزم.حتما گلم اووووومدم
مامانی نی نی نیومده
21 شهریور 92 17:46
سلام عزیزم.
خوشحالم ازاینکه باوبتون آشنا شدم.
انشااله شماهم مشکلتون حل میشه وزود زود نی نی نازتون میاد توبغلتون....
خصوصی هم داری...


سلام گلکم.منم همین طور خانمی ممنونم بهتررررینم
مامان بهار مهرنگار
21 شهریور 92 22:45
مرسی به ما سر زدید من لینک می کنم شما هم لینک کنید.


ممنونم به روی چشم نازنینم
مامان آترین
22 شهریور 92 20:42
سلام عزیزم
ممنون از حضورتون در وبلاگه ما
ایشالا هر وقت اراده کردید خدا بهتون یه نی نی سالم و خوشکل بده
خانومی لینک کردم


سلام نازنینم..ممنونم از دعای قشنگت شما هم با افتخار لینک شدید
مامان محدثه
23 شهریور 92 12:26
سلام عزیزم خیلی ممنون از حضورتون در وبلاگ دخترم
ایشالله هر موقع که وقتش شد یه نی نی سالم و خوشگل بیاد تو بغل مامان مهربونش
راستی ما با افتخار لینکتون کردیم


سلام گلکم خواهش می کنم ..ممنونم ..شما هم با افتخار لینک شدید